مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 09:302018-10-21اقتصادي

گرانی قطعه همچنان بزرگترین مشکل کامیون داران


مدیرعامل تعاونی کامیون داران جویبار با اشاره به اینکه هرچند برخی چالش های پیش روی کامیونداران مرتفع شده گفت: گرانی قطعه و لوازم همچنان در صدر مشکلات این صنف است.

- حسن نصیری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه وضعیت کامیونداران نسبت به چند وقت گذشته به مراتب بهتر شده و در حال بازگشت به روال عادی خود است، اظهار کرد: در حال حاضر به صورت کم و بیش، برخی از خواسته های رانندگان در حال اجابت است و باید چشم انتظار آینده ماند.

وی با اشاره به اینکه در موضوع تامین قطعه و لوازم کامیون ها هیچ اقدامی تا به امروز صورت نگرفته است و در خصوص تامین لاستیک نیز پایانه بر اساس شماره کیلومتر، یک جفت لاستیک به راننده واگذار می کند، افزود: در حال حاضر لاستیک با قیمت ارز 4200 تومانی توزیع می شود و رانندگان نیز در این وضعیت اقدام به خرید می کنند.

مدیرعامل تعاونی کامیون داران جویبار با بیان اینکه حدود 25 روز از زمان بارگیری مجدد کامیون داران می گذرد و مشکلی در بارگیری وجود ندارد، تصریح کرد: افزایش نرخ کرایه کامیون داران مصوب شده است و تا هفته آینده دستور اجرایی آن صادر می شود.

نصیری با اشاره به اینکه وضعیت کامیون داران نسبت به گذشته کمی بهتر شده است، اظهار کرد: همچنان گرانی قطعه و لوازم، به عنوان بزرگترین مشکل کامیون داران محسوب می شود و بهانه افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی قطعه همچنان بزرگترین مشکل کامیون داران

گرانی قطعه همچنان بزرگترین مشکل کامیون داران