مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 09:162018-10-21پزشكي

کارگاه های آموزشی شناخت انواع قرص های روانگردان در دانشگاه ایلام برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایلام، کارگاه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد قرص های روانگردان و آثار سوء آنها، - کارگاه های آموزشی شناخت انواع قرص های روانگردان ، تقویت قدرت نه گفتن و کنترل خشم در دانشگاه ایلام برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایلام، کارگاه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد قرص های روانگردان و آثار سوء آنها، تقویت قدرت نه گفتن و کنترل خشم به همت مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه، در سه نوبت در محل سالن فرزانگان برگزار شد.

کارگاه اول با موضوع پیشگیری از اعتیاد (قرص های روانگردان و آثار سوء آنها) با تدریس جوهری برگزار شد، وی در زمینه تعریف قرص های روان گردان، بیان داشت: قرص های روان گردان به دسته ای از مواد طبیعی یا ساختگی گفته می شود که موجب تأثیر بر مغز و سلسله اعصاب انسان در نقش آگونیست گیرنده سروتونین می شوند و آن را از حالت طبیعی خارج می کنند و در کل اثر اصلی این مواد تغییر دادن شناخت و ادراک فرد است.

جوهری در ادامه انواع قرص های روان گردان و آثار سوء آن ها را معرفی کرد و در زمینه تاثیر این نوع قرص ها، گفت: اختلال عملکرد شغلی و اجتماعی، خواب آلودگی، اختلال درک، از بین رفتن سلول های مغزی، کاهش بهره هوشی، آسیب های جدی به کبد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های آموزشی شناخت انواع قرص های روانگردان در دانشگاه ایلام برگزار شد

کارگاه های آموزشی شناخت انواع قرص های روانگردان در دانشگاه ایلام برگزار شد