مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 08:502018-10-21سياسي

انتقاد پزشکیان از حضور نیافتن وزیر فرهنگ و ارشاد در نمایشگاه کتاب تبریز


نائب رییس مجلس شورای اسلامی از نبود وزیر فرهنگ و ارشاد در آیین افتتاح نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز انتقاد کرد و گفت: انس مردم با کتاب یکی از مهم ترین رویدادهای زندگی است و معتقدم هیچ جلسه و موضوعی مهم تر از این جلسه نبوده که مردم و جامعه را با کتاب ملموس کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود پزشکیان در آیین افتتاح شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و ششمین دوره نمایشگاه نشر دیجیتال با بیان این که با شعار دادن مشکلی برطرف نمی شود، افزود: برطرف نشدن مشکلات به علت نادانی و جهل ما است که نتوانستیم مشکلات را با علم حل کنیم.

وی با بیان این که برازانده ی ما نیست در جامعه ای باشیم که مشکلات اقتصادی و معیشتی داشته باشد، گفت: متأسفانه نتوانسته ایم الگوی خوبی برای جوانان در سازندگی خلاقیت، نوآوری و کسب کردن باشیم.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که فرق انسان با همه موجودات در درک، شعور و آگاهی است، اظهار امیدواری کرد که این نمایشگاه برای همه ی ما به عنوان ابزاری برای تغییر رفتار، برداشت و انتخاب بهترین ها شود.

پزشکیان با اشاره به آیات الهی، اظهار کرد: خداوند متعال علی رغم مخالفت ملائک، حضرت آدم را به عنوان خلیفه خود در زمین انتخاب کرد، چون همه علوم و کلمات را به انسان یاد داده بود، از همین رو ملائک نیز مجبور به سجده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد پزشکیان از حضور نیافتن وزیر فرهنگ و ارشاد در نمایشگاه کتاب تبریز

انتقاد پزشکیان از حضور نیافتن وزیر فرهنگ و ارشاد در نمایشگاه کتاب تبریز