مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 07:452018-10-21سياسي

گروگانگیران در مرزهای کشور مزدوران دشمن هستند


سرطایفه کرد، میربلوچزهی و سهرابزهی در شهرستان خاش گفت: گروگانگیران و عوامل حامی و پشتیبان آنها در داخل و خارج از کشور مزدوران دشمن استکباری هستند.

- سردار ولی محمد کرد در گفت و گو با ایسنا- افزود: به گروگان گرفتن افراد بی گناه با هدف باج خواهی و انتقام جویی از ضعف گروهک های تروریستی بوده که متوسل به این اقدام زشت و غیرانسانی شده اند .

وی اظهار کرد: گروگان گیران در پوشش مدافعان بلوچ و اهل سنت دست به این اقدام پلید و ننگین زده اند، اما در حقیقت مردم ما از آنها و رفتار و کردار زشت شان بیزارند .

این ریش سفید برجسته از جامعه بزرگ بلوچستان ادامه داد: مردم با غیرت و مرزدار، شجاع، وفادار به اسلام و انقلاب و مدافعان سرحد و بلوچستان به مانند پدران خود پاسدار مرزهای میهن هستند و با بیگانگان مقابله می کنند .

وی بیان کرد: ویژگی برجسته قوم بلوچ دفاع از مظلومان و مقابله با ظلم و ستم ظالمان و ریشه کن کردن فتنه دشمنان و نابودکردن مزدوران، افراد مجرم و خطاکار و دشمنانی است که به نام بلوچ دست به جنایت می زنند و به هویت و اصالت و فرهنگ و تمدن عالی این قوم آسیب وارد می کنند .

کرد ادامه داد: مردم ما حامی و پشتیبان مقام معظم رهبری و مسئولان سخت کوش و پرتلاش در نظام هستند و با افتخار از ارزش های والای اسلامی و انقلابی شان صیانت می کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروگانگیران در مرزهای کشور مزدوران دشمن هستند

گروگانگیران در مرزهای کشور مزدوران دشمن هستند