مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 03:402018-10-21فرهنگي

سازهای خاکی به صدا درآمد/ گله های محمد گلریز


محمد گلریز درباره جشنواره موسیقی فجر گفت: همان طور که از نامش پیداست، باید در این جشنواره در کنار موسیقی های دیگر، آن موسیقی را اجرا کنیم که مردم را به یاد فجر انقلاب بیاندازد اما چند سالی است که اصلا شعر و آهنگ و سرودی که یادآور جشن فجر انقلاب اسلامی در ذهن مردم باشد، - نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم تجلیل از اعضای ارکستر سمفونیک تهران در دوران دفاع مقدس با عنوان سازهای خاکی شامگاه 28 مهرماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت تهران برگزار شد.

محمد گلریز ـ خواننده دوران دفاع مقدس ـ در این مراسم اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم این رسالت سنگین را دنبال کنیم و تا نفس داریم برای اسلام، اهل بیت، ایران و انقلاب بخوانیم.

او با قرائت متنی بیان کرد: با سلام و درود به روان پاک شهیدان منجمله شهدای هنرمند عرصه دفاع مقدس و انقلاب که با نثار جان خود امنیت و آرامش را به کشورمان هدیه نمودند.

با وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی، در تمام زمینه ها تحولات و دگرگونی هایی به وجود آمد به ویژه در موسیقی.

هنرمندان ما نمی دانستند که چه ملودی و آهنگی را باید بسازند که در راستای انقلاب باشد ولی با شروع جنگ تحمیلی جرقه موسیقی حماسی و به عبارتی دفاع مقدس در ذهن هنرمندان متعهد تجلی پیدا کرد و نظر مثبت حضرت امام خمینی (ره) درباره سرود شهید مطهری مهر تایید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازهای خاکی به صدا درآمد/ گله های محمد گلریز

سازهای خاکی به صدا درآمد/ گله های محمد گلریز