مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 23:452018-10-20فرهنگي

پاسخ های وزیر ارشاد به چند سوال


درباره تامین ارز برای بخش بین الملل جشنواره موسیقی فجر، با اشاره به گروه های هنری خارجی که در ایران حضور پیدا می کنند، - سید عباس صالحی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ درباره تامین ارز برای بخش بین الملل جشنواره موسیقی فجر، با اشاره به گروه های هنری خارجی که در ایران حضور پیدا می کنند، گفت: ما هنوز با برگزاری این جشنواره ها فاصله داریم اما تقاضاهایی را که در این مجموعه بوده، با سازمان برنامه وبودجه در میان گذاشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عباس صالحی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ درباره تامین ارز برای بخش بین الملل جشنواره موسیقی فجر، با اشاره به گروه های هنری خارجی که در ایران حضور پیدا می کنند، گفت: به طور کلی ما در جشنواره های تئاتر، سینما و موسیقی این مساله را داریم.

ما هنوز با برگزاری این جشنواره ها فاصله داریم اما تقاضاهایی را که در این مجموعه بوده، با سازمان برنامه وبودجه در میان گذاشتیم البته شرایط ارزی کشور را می دانیم اما این تقاضا را به آقایان منتقل کردیم که حداقل اگر این موضوع در بخش کالاهای اساسی قرار ندارد، حداقل بتوانیم در فضای بازار دوم این خدمات ارائه قرار بگیرد.

صالحی در پاسخ به پرسش ایسنا درباره اینکه قولی در این مورد گرفته است یا نه؟ بیان کرد: اجمالا قرار است کمک هایی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ های وزیر ارشاد به چند سوال

پاسخ های وزیر ارشاد به چند سوال