مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 20:402018-10-20سياسي

دژپسند گزینه نهایی روحانی برای سکان داری وزارت اقتصاد


پس از اینکه در چهارم شهریور ماه کرباسیان دومین وزیر اقتصادی دولت روحانی استیضاح شد، سید رحمت الله اکرمی خزانه دار کل کشور به عنوان سرپرست منصوب شده و پس از گمانه زنی های انجام شده در نهایت فرهاد دژپسند به عنوان گزینه نهایی از سوی رییس جمهور برای سکان .

- پس از اینکه در چهارم شهریور ماه کرباسیان دومین وزیر اقتصادی دولت روحانی استیضاح شد، سید رحمت الله اکرمی خزانه دار کل کشور به عنوان سرپرست منصوب شده و پس از گمانه زنی های انجام شده در نهایت فرهاد دژپسند به عنوان گزینه نهایی از سوی رییس جمهور برای سکان داری وزارت اقتصاد معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی طیب نیا در سال 1392 به عنوان وزیر پیشنهادی دولت روحانی با کسب بالاترین رأی اعتماد از سوی نمایندگان راهی وزارت اقتصاد شد و در سال 1396 برکنار شد.

پس از آن گزینه های مختلفی برای وزارت اقتصاد مطرح شد که در نهایت مسعود کرباسیان با رای اعتماد بهارستان نشینان راهی ساختمان باب همایون شد، اما مدت حضور وی چندان طول نکشید و وی پس از یکسال حضور در این وزارت خانه استیضاح شده و اکرمی خزانه دار کل کشور به عنوان سرپرست منصوب شد.

طی روزهای گذشته گمانه زنی های مختلفی برای صدارت این وزارت خانه مطرح شد که در نهایت دژپسند از سازمان برنامه و بودجه برای سکان داری این وزارتخانه معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دژپسند گزینه نهایی روحانی برای سکان داری وزارت اقتصاد

دژپسند گزینه نهایی روحانی برای سکان داری وزارت اقتصاد