مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 19:412018-10-20دانش

اولین همایش فناوری های جدید مدیریت آب در دانشگاه بیرجند برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه بیرجند، نشست خبری دکتر ابوالفضل اکبرپور، دبیر همایش ملی مدل سازی و فناوری های جدید در مدیریت آب گفت: - همایش ملی مدلسازی و فناوری های جدید در مدیریت آب 29 و 30 آبان در دانشگاه بیرجند برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه بیرجند، نشست خبری دکتر ابوالفضل اکبرپور، دبیر همایش ملی مدل سازی و فناوری های جدید در مدیریت آب گفت: 29 و 30 آبان 97 اولین همایش ملی مدل سازی و فناوری های جدید در مدیریت آب، در دانشگاه بیرجند با حضور محققان آب کشور برگزار می شود.

دبیر همایش ملی مدل سازی و فناوری های جدید ، این همایش را به عنوان یکی از رویداد های علمی که چالش های اصلی مدیریت منابع آب را مورد توجه قرار می دهد، معرفی کرد و اظهار داشت: مشکل آب گریبان گیر جامعه ما شده است، و این امر نشان دهنده کمبود آب در استان است.

اکبرپور افزود: میزان بارندگی ها در استان خراسان جنوبی 170 میلی متر در سال بوده است که در سال زراعی گذشته میزان بارندگی های به 78 میلی متر رسیده؛ که این امر نشان می دهد با کمبود و بحران آب مواجه هستیم.

دبیر همایش ملی مدل سازی و فناوری های جدید در مدیریت آب به آمار وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: 309 دشت کشور وضعیت بحرانی دارند که از این تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین همایش فناوری های جدید مدیریت آب در دانشگاه بیرجند برگزار می شود

اولین همایش فناوری های جدید مدیریت آب در دانشگاه بیرجند برگزار می شود