مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 19:312018-10-20دانش

تکمیل ظرفیت دانشگاه های علمی کاربردی به زودی آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اخوان، معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در نشست خبری خود درباره تکمیل ظرفیت دانشگاه ها گفت: - معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی از آغاز تکمیل ظرفیت این دانشگاه طی روز های آتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اخوان، معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در نشست خبری خود درباره تکمیل ظرفیت دانشگاه ها گفت: امسال تنها سالی بود که پذیرش دانشگاه علمی کاربردی به موقع انجام شد و دانشجویان و حتی ورودی های جدید از اول مهر ماه در کلاس ها حاضر شدند.

وی ادامه داد: هنگام ثبت نام ها تعداد دانشجویان ما کمتر از 50 هزار نفر شد که با توجه به محدودیتی که در فاصله زمانی پذیرش داشتیم درخواست تکمیل ظرفیت دادیم.

اخوان با بیان اینکه از ابتدای مهر ماه برای اخذ مجوز تکمیل ظرفیت با وزارت علوم و سازمان سنجش مکاتبه انجام دادیم، ادامه داد: تا هفته گذشته با اخذ این مجوز موافقت نشد ما انتظار داشتیم که حداقل به خاطر تکلیفی که قانون برنامه ششم توسعه برای افزایش سهم آموزش مهارتی پیش بینی کرده است با این درخواست موافقت شود، اما به ما اعلام می شد که از آنجایی که مصوبه شورای گسترش به مصوبه شورای گسترش به ندادن مجوز تکمیل ظرفیت است با این مسئله موافقت نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ظرفیت دانشگاه های علمی کاربردی به زودی آغاز می شود

تکمیل ظرفیت دانشگاه های علمی کاربردی به زودی آغاز می شود