مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 17:052018-10-20سياسي

ایرادات شورای نگهبان به لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان جدی نیست


نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون حمایت از کودکان و نوجوانان از تمام مراکز مربوطه استفاده شده است تا یک قانون با نگاه تخصصی و با استفاده از تمام متخصصان و دست اندرکاران بخش های مختلف حمایت از کودک و نوجوان تصویب شود.

- علی بختیار در گفت وگو با ایسنا در ارتباط با لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان اظهار کرد: لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در مجلس هشتم به مجلس آن زمان ارائه شد و اقدامات پژوهشی این لایحه درمجلس نهم ادامه یافت.

کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تعدادی از لوایح باقی مانده را بررسی کرد که یکی از مهم ترین آنها لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بود.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی مبنی بر این بود که برای بررسی و نهایی کردن لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان کمیته ای تشکیل شود.

بختیار اضافه کرد: این کمیته متشکل از نمایندگان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، قوه قضاییه، سازمان ناجا، وزارت اطلاعات، مرکز پژوهش های مجلس و کارگروه متخصص این امر بود.

در نهایت بر روی این لایحه بررسی انجام شد و در کمیته کار تمام شد.

وی گفت: این لایحه به کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ارجاع داده شد و پس از بررسی به تصویب آن کمیسیون رسید و در نهایت در صحن علنی مجلس شورای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرادات شورای نگهبان به لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان جدی نیست

ایرادات شورای نگهبان به لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان جدی نیست