مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 17:012018-10-20ورزشي

رایزنی در فیفا برای ماندن تاج در فدراسیون تکذیب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمدرضا براتی، رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال درباره حضور در سمینار تطبیق مقررات فیفا به سایت فدراسیون فوتبال گفت: - احمدرضا براتی، رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در واکنش به برخی خبر ها مبنی بر مذاکره با مقامات فدراسیون جهانی برای ماندن تاج، تأکید کرد که در سفری که به مقر فیفا داشته، هیچ مذاکره ای با هیچ فردی در فیفا جز مسائل و تدوین مقررات حقوقی نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمدرضا براتی، رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال درباره حضور در سمینار تطبیق مقررات فیفا به سایت فدراسیون فوتبال گفت: سمینار تطبیق مقررات فیفا دو سال است که در مقر فیفا برگزار می شود.

سال گذشته حدود 30 کشور و امسال 130 کشور به این سمینار دعوت شدند و فیفا برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری این سمینار را از ماه ها قبل انجام داده بود.

وی ادامه داد: موضوعاتی از قبیل تدوین مقررات و دستورالعمل های مدیریت ریسک، کدهای رفتاری، تدوین مقررات و مراحل برگزاری معاملات، کنترل انطباق اقدامات و تصمیمات بخش های مختلف فدراسیون با مقررات از جمله موارد مطروحه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی در فیفا برای ماندن تاج در فدراسیون تکذیب شد

رایزنی در فیفا برای ماندن تاج در فدراسیون تکذیب شد