مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 15:302018-10-20اجتماعي

قطع فرآیند صدور روادید 48 ساعت مانده به اربعین


مدیر دفتر حج و زیارت آذربایجان شرقی با اشاره به آخرین وضعیت ثبت نام کنندگان پیاده روی اربعین در سامانه سماح، گفت: تاکنون 37 هزار و 220 نفر از آذربایجان شرقی و 16 هزار و 318 نفر نیز از آذربایجان غربی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

- امیر روحی ملکی در گفت وگو با ایسنا، در این رابطه افزود: در آذربایجان شرقی از مجموع کل ثبت نام کنندگان، برای 29 هزار و 327 نفر و در آذربایجان غربی نیز برای 14 هزار و 968 نفر روادید سفر صادر شده است.

وی با تأکید بر این که 20 موکب از آذربایجان شرقی در مرز مهران، سامرا و کربلا مستقر می شوند، افزود: از ترمینال تبریز نیز اتوبوس مستقر بوده که زائران می توانند برای عزیمت به مرز با هزینه شخصی از این اتوبوس ها استفاده کنند.

مدیر دفتر حج و زیارت آذربایجان شرقی با تأکید بر این که مردم از طریق دفاتر مجاز اقدام به ثبت نام کنند، افزود: سه الی چهار مورد دفتر غیرمجاز نیز در استان فعالیت داشت که هماهنگی لازم اعمال شده و جلوی فعالیت این دفاتر گرفته شده است.

روحی ملکی با بیان این که فرآیند صدور روادید 48 ساعت مانده به اربعین قطع خواهد شد، تصریح کرد: زائران برای ثبت نام در پیاده روی اربعین در روزهای اولیه اقدام کرده و فرآیند ثبت نام را به ایام آخر موکول نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع فرآیند صدور روادید 48 ساعت مانده به اربعین

قطع فرآیند صدور روادید 48 ساعت مانده به اربعین