مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 14:502018-10-20اجتماعي

پذیرایی از زائران حسینی در مسجد جمکران و موکب عمود 1070


معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران از ارائه خدمات به زائران اربعین در موکب مسجد مقدس جمکران در عمود 1070 مسیر نجف به کربلا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، احمد حاجی زاده با اشاره به اینکه خادمان مسجد مقدس جمکران بالغ بر پنج سال است که در مسیر نجف اشرف به کربلای معلی، موکبی برای پذیرایی از زائران امام حسین(ع) برپا می کنند، اظهار کرد: این موکب برپایه خادمان افتخاری ارائه خدمت می کند و امسال نیز بالغ بر 170 خادم خواهر و برادر در عمود 1070 پذیرای عاشقان حسینی است.

وی ادامه داد: از امسال با تاکید تولیت مسجد مقدس جمکران که خدمت فقط شامل مسیر نجف اشرف به کربلای معلی نیست و زائر از درب خانه که حرکت می کند تا بر می گردد باید تکریم شود، مسجد مقدس جمکران برنامه های ویژه ای برای خدمت رسانی به زائرین اربعین و در این میان زائران غیر ایرانی به ویژه اتباع پاکستانی که با عشق و و علاقه خاصی هر ساله عازم کربلا هستند را در دست اجرا دارد.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: امسال موکبی با همت خادمان در داخل مسجد برپا کردیم تا در خدمت زائران ایرانی و غیر ایرانی به ویژه زائران پاکستانی باشیم؛ امکانات خوبی فراهم شده و آمادگی داریم هر شب پنج هزار نفر را اسکان دهیم، البته مصلی قم محوریت خدمات دهی به زائران اربعین است و زائران بیشتر از ظرفیت آن، در مسجد مقدس جمکران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرایی از زائران حسینی در مسجد جمکران و موکب عمود 1070

پذیرایی از زائران حسینی در مسجد جمکران و موکب عمود 1070