مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 14:402018-10-20پزشكي

نمک می خوریم یا پلاستیک؟


مطالعه جدید یک سازمان مدافع محیط زیست موسوم به صلح سبز نشان می دهد که هر انسان در طول سال از طریق مصرف نمک خوراکی تقریبا دو هزار میکروپلاستیک را نیز می بلعد.

- مطالعه جدید یک سازمان مدافع محیط زیست موسوم به "صلح سبز" نشان می دهد که هر انسان در طول سال از طریق مصرف نمک خوراکی تقریبا دو هزار میکروپلاستیک را نیز می بلعد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گرین پیس، جدیدترین مطالعه سازمان مدافع محیط زیست گرین پیس یا صلح سبز آمار هشداردهنده ای را فاش کرده است که نشان می دهد بیش از 90 درصد از نمک ها حاوی مقادیر قابل توجهی از میکروپلاستیک ها به علت آلودگی اقیانوسی هستند.

این یک واقعیت است که اقیانوس ها دارای مشکل آلودگی عظیم پلاستیکی هستند و تحقیقات نشان می دهند که ممکن است در سال 2050 تعداد پلاستیک ها از ماهی ها در اقیانوس ها بیشتر باشد! اکنون سازمان غیردولتی صلح سبز با اعلام نتیجه تحقیق خود، هشدار جدی تری به جوامع بشری در مورد مصرف بی رویه پلاستیک و تاثیر این اعتیاد ما روی محیط زیست می دهد.

به نظر می رسد که زباله ها و آلودگی آنها در آب ها به شکل میکروپلاستیک که ذرات پلاستیکی با قطر کمتر از 5 میلی متر هستند، به نمک مصرفی ما منتقل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمک می خوریم یا پلاستیک؟

نمک می خوریم یا پلاستیک؟