مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 14:302018-10-20سياسي

تقدیر فرمانده سپاه اردبیل از تلاش های یک مداح در دفاع مقدس


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:در دوران دفاع مقدس مداحی و ذکر اهل بیت (ع) باعث تقویت بنیه دفاعی در بین رزمندگان می شد و مداحان اهل بیت حق بزرگی بر گردن یکایک ما دارند و ما همیشه از نوای دلنشین حاج در مدح ائمه اطهار استفاده کرده ایم.

- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:در دوران دفاع مقدس مداحی و ذکر اهل بیت (ع) باعث تقویت بنیه دفاعی در بین رزمندگان می شد و مداحان اهل بیت حق بزرگی بر گردن یکایک ما دارند و ما همیشه از نوای دلنشین حاج در مدح ائمه اطهار استفاده کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه اردبیل، امام جمعه مشگین شهر و هیئت همراه در آستانه نکوداشت مداح و پیرغلام حسینی صدیف خان محمدی در منزل وی در شهرستان مشگین شهر از این مداح دیدار کرد.

سردار بابازاده در این دیدار بیان کرد: حاج صدیف خان محمدی در دوران دفاع مقدس و روزهای سخت جنگ و انقلاب رزمندگان را مورد مهربانی قرار داده و و از ارزش های عاشورا، نهضت عاشورا، کربلا و امام امت دفاع کرده است.

وی ادامه داد: شهرستان مشگین شهر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیش از 500 شهید تقدیم نظام جمهوی اسلامی ایران و اسلام کرده است و رزمندگان گردان حضرت علی اصغر این شهرستان در لشکر 31 عاشورا به عنوان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر فرمانده سپاه اردبیل از تلاش های یک مداح در دفاع مقدس

تقدیر فرمانده سپاه اردبیل از تلاش های یک مداح در دفاع مقدس