مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 14:202018-10-20پزشكي

30 دستگاه دیالیز در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود


مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران از اختصاص 30دستگاه دیالیز به ارزش 70میلیارد ریال به استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

- داریوش آرمان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سفر خود به سیستان و بلوچستان جهت ارزیابی وضعیت درمانی و بهداشتی بیماران کلیوی این استان، گفت: در این سفر از بخش دیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء شهر ایرانشهر بازدید کرده و وضعیت خدمات رسانی به این بیماران را مورد بررسی قرار دادیم.

وی ادامه داد: همچنین در این سفر با همراهی رییس بیمارستان امام علی (ع) چابهار و معاونت توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، بازدیدی را از این بیمارستان داشتیم و بر ضرورت استمرار و تثبیت همکاری های پزشکان متخصص سیستان و بلوچستان با انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران تاکید کردیم.

آرمان به دیدارش با دکتر امینی فرد - رییس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر اشاره کرد و گفت: در این نشست دکتر امینی فرد به ارائه اطلاعاتی جامع از وضعیت جغرافیایی و شاخص های تحت پوشش بیماران کلیوی و تعداد آن ها به تفکیک شهرستان های تحت پوشش پرداخت و با اشاره به جمعیت بیماران تحت پوشش خواستار همکاری های بیشتر انجمن با دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 دستگاه دیالیز در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود

30 دستگاه دیالیز در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود