مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 14:012018-10-20سياسي

4 راهکار وزیر ارشاد برای ترویج فرهنگ وقف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین تودیع و معارفه رؤسای سابق و کنونی سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و کنونی سازمان اوقاف با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام محمدی در رأس این سازمان 4 راه کار برای ترویج فرهنگ وقف برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین تودیع و معارفه رؤسای سابق و کنونی سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان کشور در سازمان اوقاف برگزار شد.

وقف از عناصر تمدن اسلامی است در این نشست صالحی طی سخنانی وقف را یکی از عناصر پایه برای تمدن اسلامی برشمرد و گفت: امام شافعی می گوید عرب پیش از اسلام با وقف آشنا نبود اما جریان وقف با ظهور اسلام به قدری پرشتاب شد که روایت داریم هیچ یک از صحابه نبودند که بعد از وفات، وقفی را از خود به جای نگذاشته باشند.

پس در واقع وقف زیرساخت تمدن اسلامی را تشکیل می دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه به وقف را عنصر ضروری برای بازسازی تمدنی دانست و گفت: باید توجه کنیم که در این زمینه چگونه راه های رفته را سرعت دهیم و چگونه راه های نارفته را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 راهکار وزیر ارشاد برای ترویج فرهنگ وقف

4 راهکار وزیر ارشاد برای ترویج فرهنگ وقف