مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 13:202018-10-20حوادث

باند سارقان شمال غرب تهران منهدم شدند


رییس کلانتری 138جنت آباد از دستگیری سارقی که آخر هر هفته همراه با همدستانش از شهرستان به تهران می آمدند، خبر داد.

- عکس تزیینی است رییس کلانتری 138جنت آباد از دستگیری سارقی که آخر هر هفته همراه با همدستانش از شهرستان به تهران می آمدند، خبر داد.

سرهنگ دوم سعید لشینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت در منزلی در خیابان جنت آباد شمالی تیم های عملیاتی کلانتری 138جنت آباد به محل اعزام شدند و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته توسط مأموران در محل مشخص شد که 4 مرد جوان با یک دستگاه خوروی ام وی ام به محل سرقت آمده و بعد از انجام سرقت نیز با همان خودرو متواری شده اند، در همین راستا با بررسی های بیشتر اطلاعات اولیه خودرو توسط ماموران بدست آمده و به عوامل گشت زنی کلانتری 138جنت آباد اطلاع داده شد و عوامل با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی موقعیت خودرو را شناسایی کرده و برای دستگیری سارقین اقدام می کنند که ماموران پس از اقدام به تعقیب و گریز و تیراندازی، خودروی مذکور را متوقف و راننده که یک مرد جوان حدودا 31ساله بوده را دستگیر می کنند.

وی افزود: در بررسی های اولیه از خودرو، 100گرم طلا و علاوه بر آن آلات و ادواتی که برای سرقت نیز استفاده می شود کشف شده و فرد مورد نظر به همراه خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان شمال غرب تهران منهدم شدند

باند سارقان شمال غرب تهران منهدم شدند