مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 12:052018-10-20اقتصادي

رشد 2 برابری ثبت بین المللی اختراعات در 6 ماهه اول سال نسبت به سال 96


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: میزان ثبت اختراعات بین المللی کشور در 6 ماهه اول امسال به دو برابر کل سال گذشته رسیده و انتظار می رود تا آخر سال میلادی بین سه تا چهار برابر پارسال ثبت بین المللی داشته باشیم و امسال یا سال آینده در این زمینه به ترکیه می رسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سورنا ستاری امروز در حاشیه سفر به شهرستان محلات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از بزرگترین خصوصیات محلات، فرهنگ کارآفرینی آن است.

در این شهرستان 54 هزار نفری وجود این همه صنایع متنوع در حوزه های سنگ، ماهیان زینتی و گل و گیاه قابل توجه است.

وی این ویژگی و برخورداری محلات از محیط کسب و کار مناسب که به پایین بودن عدد بیکاری در این شهرستان منجر شده را یک سرمایه بزرگ دانست و افزود: از آنجاکه یکی از پایه های اصلی اقتصاد دانش بنیان فرهنگ کارآفرینی است، اگر این ویژگی محلات در قالب اقتصاد دانش بنیان متحول شود، دستاوردهای بزرگی در این حوزه کسب خواهد شد.

ستاری گفت: در بازدیدهایی هم که امروز انجام شد، این ویژگی ها به صورت مشخص دیده می شد و امید است بتوانیم در حوزه دانش بنیان اقدامات خوبی در این شهرستان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در خصوص صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر یا وی سی ها هم اقدامات خوبی انجام شده است، افزود: البته در این زمینه اعتقاد چندانی به سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 2 برابری ثبت بین المللی اختراعات در 6 ماهه اول سال نسبت به سال 96

رشد 2 برابری ثبت بین المللی اختراعات در 6 ماهه اول سال نسبت به سال 96