مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 11:552018-10-20بين الملل

آغاز پروژه کمربند سبز تهران از اول آذر / ورود شرکت کره ای برای ساماندهی زباله


شهردار تهران از تکمیل پروژه ایجاد کمربند سبز خبر داد و در مورد ورود شرکت کره ای برای ساماندهی به پسماند پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی افشانی صبح امروز در مراسم افتتاح نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی تا ارتش با بیان اینکه مبنای عمل ما بر تکمیل پروژه های عمرانی با توجه به محدودیت منابع مالی، اولویت بندی پروژه هایی است که به مردم کمک می کند، گفت: این پروژه دو سال در خاک مانده بود و مردم این منطقه سردرگم بودند چرا که اتوبان شهید صیادشیرازی به بن بست می رسید و ترافیک به معابر و شریانات فرعی کشیده شده بود و حالا با افتتاح این پروژه ظرفیت استفاده از بزرگراه صیاد شیرازی افزایش می یابد و ترافیک با توزیع در سه بزرگراه امام علی، صیاد و ارتش کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه قطعا پروژه های عمرانی بر اساس اولویت بندی که انجام شده است یکی پس از دیگری افتتاح خواهد شد، ادامه داد: اجازه نخواهیم داد که منابع مردم به مانند سابق در خاک بماند.

شهردار تهران با بیان اینکه 700 میلیارد تومان پول اوراق مشارکت وارد خزانه شده و برای تکمیل خط 7 مترو هزینه می شود، گفت: با مجوز بانک مرکزی مجوز انتشار 800 میلیارد تومان اوراق نیز صادر شده است که بانک عامل باید این مهم را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پروژه کمربند سبز تهران از اول آذر / ورود شرکت کره ای برای ساماندهی زباله

آغاز پروژه کمربند سبز تهران از اول آذر / ورود شرکت کره ای برای ساماندهی زباله