موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق - تأمين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان تأمين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حجت الاسلام والمسلمين - همسان سازي حقوق - ارتش رژيم صهيونيستي - جوايز موسيقي گرمي - خدمات شهري شهرداري همدان - رييس كميته اسراي يمن - سردار بزرگ - پزشك تراكتور - مقابله با بحران - شوهر ايده آل - بيمه بيكاري - سقوط به دسته اول - ميراث هاي جهاني - پروژه نفوذ - سينماي غرب اصفهان - هيات نظارت بر نمايندگان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 11:452018-10-20اجتماعي

دولت انگلیس حق مردم در بهره مندی از هوای پاک را نقض می کند


گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر و محیط زیست گفت: انگلیس با انکار حقوق مردم برای بهره مندی از هوای پاک، سلامت آنان را به خطر می اندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در گزارش دیوید بوید ، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر و محیط زیست آمده است: دولت انگلیس با شکست در روند مقابله با بحران آلودگی هوا در این کشور، سلامت میلیون ها نفر از شهروندان خود را به خطر می اندازد.

دیوید بوید گفت: حق مردم در برخورداری از هوای پاک در انگلیس نقض می شود و این بحران عامل فوت 50 هزار نفر در این کشور بوده است.

همچنین زندگی میلیون ها انسان را در روستاها و شهرهای سراسر این کشور به خطر می اندازد.

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر و محیط زیست با بیان اینکه آلودگی هوا و تغییرات اقلیمی به یکدیگر وابسته هستند از دولت انگلیس درخواست کرد تا با ارائه قوانین جدید مرتبط با هوای پاک از سلامت شهروندانش حفاظت کرده و تعهدات آب و هوایی خود را محقق سازد.

به نوشته روزنامه گاردین، این گزارش به دنبال نتایج مطالعات علمی که طی چند ماه اخیر انجام گرفته منتشر شده که در آن ها بر اثرات مخرب طولانی مدت آلودگی هوا بر سلامت انسان از آسم و زوال عقل گرفته تا آسیب رساندن به جنین و بیماری های قلبی تاکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت انگلیس حق مردم در بهره مندی از هوای پاک را نقض می کند

دولت انگلیس حق مردم در بهره مندی از هوای پاک را نقض می کند