مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 11:212018-10-20بين الملل

تاکید گوترش بر محاکمه قاتل خاشقجی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از سی ان ان، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل نگرانی شدید خود را درباره تأیید قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد عربستان در کنسولگری کشورش در استانبول، - دبیرکل سازمان ملل ضمن ابراز نگرانی از قتل روزنامه نگار منتقد عربستان سعودی خواستار محاکمه عاملان این جنایت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از سی ان ان، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل نگرانی شدید خود را درباره تأیید قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد عربستان در کنسولگری کشورش در استانبول، ابراز کرد و به خانواده وی و دوستان وی تسلیت گفت.

استفان دوگاریک سخنگوی دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که گوترش بر لزوم تحقیقات فوری، دقیق و شفاف درباره شرایط مرگ خاشقجی و محاکمه مسئولان این جنایت تأکید کرده است .

این در حالی ست که گزارشگر ویژه اعدام های غیرقانونی سازمان ملل متحد تأکید کرد که اطلاعیه عربستان سعودی درباره اعدام خودسرانه خاشقجی غیرمنطقی است و نیاز است تحقیقاتی معتبر و شفاف برای شناسایی قاتلان این روزنامه نگار صورت گیرد.

عربستان سعودی بامداد امروز ــ شنبه ــ پس از دو هفته اعلام کرد که جمال خاشقجی در کنسولگری این کشور در استانبول بر اثر درگیری فیزیکی کشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید گوترش بر محاکمه قاتل خاشقجی

تاکید گوترش بر محاکمه قاتل خاشقجی