مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 11:052018-10-20بين الملل

گوگل از توسعه دهندگان اندرویدی در اروپا حق امتیاز می گیرد


به نظر می رسد که گوگل قصد دارد از توسعه دهندگان اپلیکیشن های اندرویدی در اروپا برای استفاده از فروشگاه اینترنتی پلی استور حق امتیاز دریافت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وب سایت The Verge، پس از انکه اتحادیه اروپا شرکت آمریکایی گوگل را تحت تاثیر فعالیت های انحصار گرایانه جریمه کرد، حالا این شرکت به نظر می رسد که تصمیم جدیدی را در خصوص رفتار و فعالیت در کشورهای اروپایی اتخاذ کرده است و اعلام کرده که قصد دارد از این پس از توسعه دهندگان اپلیکیشن های اندرویدی برای استفاده از پلت فرم فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور حق امتیاز دریافت کند.

چندی پیش بود که اتحادیه اروپا گوگل را به علت انحصارطلبی تجاری پنج میلیارد دلار جریمه کرد.

مقامات اتحادیه اروپا در این زمینه اعلام کردند گوگل به منظور ارتقای محصولات، سرویس ها و اپلیکیشن خود در کنار سیستم عامل اندروید، از استفاده آزادانه و منصفانه کاربران اینترنت از خدمات و سیستم های عامل شرکت های رقیب خود جلوگیری بعمل آورده است.

البته این نخستین باری نبود که گوگل از سوی اتحادیه اروپا جریمه می شد بعنوان مثال، این غول تکنولوژی آمریکایی سال گذشته بود که به دلیل اولویت دادن به سرویس های توسعه داده شده خود در مقایسه با سایر رقبا در نمایش سایت های مختلف در موتور جستجوی گوگل، 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوگل از توسعه دهندگان اندرویدی در اروپا حق امتیاز می گیرد

گوگل از توسعه دهندگان اندرویدی در اروپا حق امتیاز می گیرد