مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 10:362018-10-20سياسي

اصلا راهتان نمی دهیم!


محمد مهری؛ * روز یکشنبه مقام رییس جمهوری به مناسبت بازگشایی دانشگاه ها درحالی در دانشگاه تهران حضور یافت که دانشجویان حق ورود به سالن 400 نفره را نداشتند.

- دانشگاه خانه دانشجوست، اما در جریان سخنرانی رییس جمهور در دانشگاه تهران دولت باتنفگ خانه میزبان را برای سخنرانی تشریفاتی خود قرق کرد و دانشجویان حق ورود به سالن 400 نفره را نداشتند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو- محمد مهری؛ * روز یکشنبه مقام رییس جمهوری به مناسبت بازگشایی دانشگاه ها درحالی در دانشگاه تهران حضور یافت که دانشجویان حق ورود به سالن 400 نفره را نداشتند.

ظاهرا رییس جمهور فراموش کرده اند که دانشگاه خانه دانشجوست و ایشان مهمان خوبی برای میزبان نبودند؛ و دولت باتنفگ خانه میزبان را برای سخنرانی تشریفاتی خود قرق کرد.

این مهم دربرهه ای رخ داد که دانشجویان به عنوان نخبگان نسبت به شرایط اخیر کشور مطالبات بسیاری را از مقام اول اجرایی کشور داشتند، به خصوص که برخی از جریانات دانشگاه ها درزمان انتخابات 96 حمایت های کورکورانه و متعصبانه ای از ایشان کردند.

لکن آقای روحانی چونان عملکردی از خود نشان داد که رنگ بنفش از هویت رنگارنگ آنان حذف شد.

ایشان در عین آنکه دانشجویان بیرون سالن تجمع کرده بودند بی توجه به آنان به سخنرانی خود پرداختند، بازهم با ژست مردم سالاری! علی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلا راهتان نمی دهیم!

اصلا راهتان نمی دهیم!