مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 10:352018-10-20بين الملل

پرونده خاشقجی قرارداد 2 تریلیون دلاری با آرامکوی عربستان را معلق کرد


پایگاه بیزنس اینسایدر آمریکایی اعلام کرد، مساله خاشقجی منجر به تعلیق موقت معامله دو تریلیون دلاری با شرکت ملی نفت آرامکو عربستان شد.

- پایگاه "بیزنس اینسایدر" آمریکایی اعلام کرد، مساله خاشقجی منجر به تعلیق موقت معامله دو تریلیون دلاری با شرکت ملی نفت آرامکو عربستان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه بیزنس اینسایدر آمریکایی اعلام کرد، پس از اینکه جمال خاشقجی، روزنامه نگار و منتقد عربستانی دوم اکتبر به دنبال ورودش به کنسولگری کشورش در استانبول ترکیه ناپدید و حالا عربستان به قتلش اعتراف کرده است، دیوید شویمر، مدیرعامل بورس لندن کنفرانس طرح سرمایه گذاری آینده (داووس در صحرا) در عربستان را تحریم کرد و در نتیجه آن معامله دو تریلیون دلاری با شرکت ملی نفت آرامکو عربستان به صورت موقت به حالت تعلیق درآمد.

مدیرعامل بورس لندن با هدف عرضه سهام (IPO) شرکت نفت آرامکو در معامله ای که ارزش آن دو تریلیون دلار است، با عربستان رابطه ای خوب برقرار می کند، علاوه بر آن وی سفرش هم به ریاض را پس از پرونده خاشقجی و گمانه زنی ها درباره قتلش لغو کرد.

علاوه بر نهادهای رسانه ای و اقتصادی سیاست مداران و شخصیت های غربی نیز این کنفرانس را تحریم کردند که قرار است به ریاست محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان روز سه شنبه به مدت سه روز در ریاض برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده خاشقجی قرارداد 2 تریلیون دلاری با آرامکوی عربستان را معلق کرد

پرونده خاشقجی قرارداد 2 تریلیون دلاری با آرامکوی عربستان را معلق کرد