مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 10:002018-10-20سياسي

سفر هیئت تجاری گلستان به قزاقستان


هیئت تجاری از استان گلستان به سرپرستی دکتر «هاشمی»، استاندار، در برنامه ای یک روزه به استان منگستائو جمهوری قزاقستان سفر کردند.

- هیئت تجاری از استان گلستان به سرپرستی دکتر هاشمی ، استاندار، در برنامه ای یک روزه به استان منگستائو جمهوری قزاقستان سفر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از استانداری گلستان، در این سفر یک روزه که دیروز انجام شد، بازرگانان حوزه های گردشگری، کشاورزی، صنعتی و شماری از مدیران اجرایی مرتبط، استاندار گلستان را همراهی کردند.

در این سفر تفاهم نامه ای دو جانبه به امضای استانداران گلستان و منگستائو رسید که بر اساس آن آقایان ایرعالی توغژانوف و سید مناف هاشمی در توافق نامه ای دوازده ماده ای در زمینه مناسبات اقتصادی بلندمدت، تقویت و گسترش روابط و همکاری های دوجانبه براساس منافع متقابل دو استان از دو کشور دوست، با در نظر گرفتن مصالح و اصل برابری توافق کردند.

بر اساس مفاد این تفاهم نامه طرفین در جهت بهره برداری موثرتر از پتانسیل ها و امکانات بالقوه تجاری - اقتصادی دو استان در زمینه های اقتصادی، بانکی، بازرگانی، گردشگری، صنعتی، معدنی، کشاورزی، آبزی پروری، حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده ای و خدمات فنی، مهندسی، علمی و فناوری به توافق رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر هیئت تجاری گلستان به قزاقستان

سفر هیئت تجاری گلستان به قزاقستان