مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 09:102018-10-20سياسي

ایران نبرد حقوقی هوشمندانه ای را با دولت ایالات متحده آغاز کرده است


تمدید تعلیق از لیست کشورهای مشمول اقدامات سخت مقابله ای مالی و بانکی، یک موفقیت دیگر درنبرد حقوقی هوشمندانه ای است که دولت و ملت ایران برمبنای معیارهای مشروعیت و مدنیت بین المللی در قبال دولت ایالات متحده تحصیل کرده اند.

- جنیدی در واکنش به تمدید تعلیق از لیست سیاه گروه اقدام مالی: ایران نبرد حقوقی هوشمندانه ای را با دولت ایالات متحده آغاز کرده است معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: تمدید تعلیق از لیست کشورهای مشمول اقدامات سخت مقابله ای مالی و بانکی، یک موفقیت دیگر درنبرد حقوقی هوشمندانه ای است که دولت و ملت ایران برمبنای معیارهای مشروعیت و مدنیت بین المللی در قبال دولت ایالات متحده تحصیل کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لعیا جنیدی در خصوص اثر تمدید تعلیق از لیست سیاه گروه اقدام مالی و بیانیه این گروه به پایگاه اطلاع رسانی دولت گفت: باید توجه داشت که تصویب لوایح چهارگانه قبل از هر چیز به خود ما کمک می کند که بانکداری بهتری داشته باشیم و امکان نقل انتقالات مالی ناشی از برخی جرائم و تخلفات مالی را کاهش دهیم.

به همین دلیل بیش و پیش از هر چیز باید برای بهبود نظام بانکی و مالی خود و حفظ امنیت روابط بانکی و مالی این قدم ها را برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران نبرد حقوقی هوشمندانه ای را با دولت ایالات متحده آغاز کرده است

ایران نبرد حقوقی هوشمندانه ای را با دولت ایالات متحده آغاز کرده است