مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 08:362018-10-20بين الملل

405 مورد تجاوز جنسی پلیس آمریکا طی 9 سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در تحقیقات منتشر شده دانشگاه ایالتی بولینگ گرین که بخشی از آن را شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا بازنشر کرده است، - نتایج تحقیقات یک دانشگاه ایالتی در آمریکا نشان می دهد که مردان پلیس آمریکا طی 9 سال گذشته، 405 مورد مرتکب تجاوز شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در تحقیقات منتشر شده دانشگاه ایالتی بولینگ گرین که بخشی از آن را شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا بازنشر کرده است، برخی از پلیس های آمریکا دست به 405 مورد تجاوز جنسی، 636 مورد آزار جنسی از نوع دیگر در ارتباط با زنان و 216 خشونت جنسی در حق مردان زده اند.

این گزارش از مقام های آمریکایی خواسته است که با اتخاذ تدابیر مشخص اقدام به پاکسازی دستگاه پلیس از این گونه افراد و جلوگیری از چنین جرایم کنند.

دانشگاه بولینگ گرین درخواست کرده است که در راستای حذف این گونه جرایم در دستگاه پلیسی آمریکا، افرادی که پیشتر در مراکز دولتی از کار برکنار می شوند، به استخدام پلیس در نیایند، همچنین یک خط تلفن ویژه ناشناس در ارتباط با جرایم پرسنل امنیتی ایجاد شود.

تجاوز جنسی این روز ها به شدت در جهان افزایش یافته، به نحوی که این پدیده در برخی کشور ها مانند آمریکا به مرز انفجار رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

405 مورد تجاوز جنسی پلیس آمریکا طی 9 سال

405 مورد تجاوز جنسی پلیس آمریکا طی 9 سال