مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1397 ساعت 19:102018-10-19ورزشي

قرعه سخت 4 آزادکار ایران/ حسین خانی به باروز رسید، یزدانی به تیلور!


با برگزاری مراسم قرعه کشی 4 وزن ابتدایی کشتی آزاد قهرمانی جهان 2018 در مجارستان، باقر یخکشی در وزن 61، مصطفی حسین خانی در 74، حسن یزدانی در 86 و پرویز هادی در سنگین وزن حریفانشان را شناختند.

- قرعه سخت 4 آزادکار ایران/ حسین خانی به باروز رسید، یزدانی به تیلور! با برگزاری مراسم قرعه کشی 4 وزن ابتدایی کشتی آزاد قهرمانی جهان 2018 در مجارستان، باقر یخکشی در وزن 61، مصطفی حسین خانی در 74، حسن یزدانی در 86 و پرویز هادی در سنگین وزن حریفانشان را شناختند.

این در حالی است که حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی در فینالی زودرس و حساس به احتمال بسیار زیاد در دور دوم به مصاف هم می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم قرعه کشی اوزان 61، 74، 86 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان 2018 در بوداپست مجارستان برگزار شد که نتیجه آن به شرح زیر است: در وزن 61 کیلوگرم که 23 نفر شرکت کرده اند، محمدباقر یخکشی در دور نخست با عباس رحمان اف از ازبکستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان خولیس بونه رودریگوئز از کوبا و ایوان گویدا از رومانی کشتی خواهد گرفت.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست مقابل دی لومائو از جزایر پالائو قرار می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف برنده جردن باروز قهرمان جهان و المپیک از آمریکا و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرعه سخت 4 آزادکار ایران/ حسین خانی به باروز رسید، یزدانی به تیلور!

قرعه سخت 4 آزادکار ایران/ حسین خانی به باروز رسید، یزدانی به تیلور!