مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1397 ساعت 14:102018-10-19بين الملل

پایان نشست دو روزه سران اتحادیه اروپا با محوریت بریگزیت و مهاجرت


رهبران اتحادیه اروپا در جریان نشست دو روزه در شهر بروکسل درباره مذاکرات بریگزیت، نگرانی ها درباره موضوع مهاجران و مسائل امنیت داخلی این اتحادیه بحث و گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، رهبران اتحادیه اروپا در جریان این نشست دو روزه عمدتا اهداف در نظر گرفته شده در نتیجه گیری های نشست قبلی مربوط به ژوئن 2018 را مورد تایید و اهتمام قرار دادند.

با این حال با توجه به رو به اتمام بودن مهلت تعیین شده برای مذاکرات بریگزیت، این مسئله بر مباحث مطرح شده در این نشست سران اروپا غالب بود.

در کنار آن رهبران این اتحادیه تلاش کردند تا پیشرفت ثابتی را در خصوص مسئله مهاجران محقق کرده و همچنین تدابیری را برای تقویت امنیت داخلی در اتحادیه اروپا در فضای تحت تاثیر موضوعات سایبری در نظر بگیرند.

این نشست در حالی برگزار شد که روز چهارشنبه اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه فرانسه و آلمان خود را برای یک سناریوی بریگزیت بدون توافق آماده می کنند.

میشل بارنیه مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا برای بریگزیت اعلام کرده که همچنان زمان خیلی بیشتری برای پیشرفت در خصوص شرایط جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا لازم است و عمده اختلاف نظر مربوط به وضعیت مرز ایرلند شمالی و جمهوری ایرلند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نشست دو روزه سران اتحادیه اروپا با محوریت بریگزیت و مهاجرت

پایان نشست دو روزه سران اتحادیه اروپا با محوریت بریگزیت و مهاجرت