مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1397 ساعت 13:062018-10-19سياسي

درخواست قانون گذاران آمریکا از ترامپ برای تحریم شدید عربستان سعودی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، لوید داگت عضو مجلس نمایندگان آمریکا دیروز پنجشنبه در صفحه توییتر خود نامه ای را که بیش از 40 نماینده آن را امضا کردند، - بیش از 40 نفر از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا از رییس جمهور این کشور خواستند که عربستان را به دلیل ماجرای خاشقچی، شدیدا مورد تحریم قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، لوید داگت عضو مجلس نمایندگان آمریکا دیروز پنجشنبه در صفحه توییتر خود نامه ای را که بیش از 40 نماینده آن را امضا کردند، منتشر کرد.

در این نامه امضا شده تاکید شده که دولت عربستان سعودی در ترور خاشقچی دست داشته است و این کشور باید در چارچوب قانون ماگنیتسکی تحریم شود.

طبق قانون ماگنیتسکی ، اگر مقامات و یا مسوولان دولتی هر کشوری مرتکب اقداماتی از جمله اعدام های غیرقانونی، شکنجه یا نقض جدی حقوق بشری شوند، مورد تحریم دولت آمریکا قرار می گیرند.

ر متن این نامه آمد است، شواهد زیادی بدست آمده است که نشان می دهد که حکومت عربستان سعودی مستقیما در قتل و ناپدید شدن جمال خاشقچی دست داشته است .

در ادامه این نامه خطاب به ترامپ آمده است، ما از اظهارات اخیر شما(دونالد ترامپ) که طبق آن پول را مهمتر از عدالت و دیگر ارزشهای آمریکایی قلمداد کرده اید به شدت نگران هستیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست قانون گذاران آمریکا از ترامپ برای تحریم شدید عربستان سعودی

درخواست قانون گذاران آمریکا از ترامپ برای تحریم شدید عربستان سعودی