مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1397 ساعت 13:012018-10-19بين الملل

روسیه از جنگیدن با متجاوزان هیچ واهمه ای ندارد/ به اهدافمان در سوربه دست یافته‎ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه ایزوستیا امروز نوشت: پانزدهمین نشست سالانه باشگاه مباحثات بین المللی والدای که در سال جاری عنوان روسیه- برنامه قرن 21 نام گرفته بود و در تاریخ 15 اکتبر (23 مهرماه) در بندر سوچی آغاز شده بود، - رییس جمهوری روسیه با یادآوری اینکه کشورش به سوریه کمک کرده تا استقلال و حاکمیت خود را حفظ کند، بطور ضمنی تاکید کرد، روسیه برخلاف آمریکا، هرگز برای پیشبرد سیاست خارجی خود، جهان را در معرض بحران قرار نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه ایزوستیا امروز نوشت: پانزدهمین نشست سالانه باشگاه مباحثات بین المللی والدای که در سال جاری عنوان روسیه- برنامه قرن 21 نام گرفته بود و در تاریخ 15 اکتبر (23 مهرماه) در بندر سوچی آغاز شده بود، روز گذشته (پنج شنبه) به کار خود پایان داد.

در آخرین روز این نشست بین المللی، به طور مرسوم ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه نیز در آن شرکت داشت، البته این بار سخنان زیادی نگفت، بلکه بلافاصله شروع به پاسخگویی به طیف وسیعی از سئوالات مطرح شده توسط شرکت کننده در این مباحثات کرد.

بخشی از سخنان مهم پوتین در این نشست به شرح ذیل است:رییس جمهوری روسیه در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا عملیات نظامی در سوریه ارزش آن را داشت، توضیح داد، روسیه می بایست به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه از جنگیدن با متجاوزان هیچ واهمه ای ندارد/ به اهدافمان در سوربه دست یافته‎ایم

روسیه از جنگیدن با متجاوزان هیچ واهمه ای ندارد/ به اهدافمان در سوربه دست یافته‎ایم