مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1397 ساعت 10:412018-10-19سياسي

تبعیض آشکار پرداخت حقوق میان بازنشستگان/ چرا شهروند درجه یک و دو ایجاد می کنیم؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا سلیمی با انتقاد از تفاوت فاحش حقوق بازنشستگان پیش از سال 90 با بازنشستگان پس از این سال، عنوان کرد: - عضو هیأت رییسه کمیسیون آموزش مجلس با انتقاد از تفاوت فاحش پرداختی به معلمان بازنشسته پیش از سال 90 و پس از این سال، تصریح کرد: این اقدام نوعی تبعیض و بی عدالتی است که به دسته بندی شدن مردم به شهروند درجه یک و دو دامن می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا سلیمی با انتقاد از تفاوت فاحش حقوق بازنشستگان پیش از سال 90 با بازنشستگان پس از این سال، عنوان کرد: این تبعیض و تفاوت فاحش به هیچ عنوان قابل درک نیست که چرا باید بازنشستگان پیش از سال 90 حقوق و مزایایی با اختلاف یک تا یک و نیم میلیون کمتر دریافت کنند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود اینکه قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان از مصوب مجلس بوده و برای آن نیز ردیف بودجه‎ای در نظر گرفته شده است، اما دولت این قانون را اجرا نمی کند و این تبعیض آشکار در حال روی دادن است.

دولت موظف بود ظرف 5 سال حقوق بازنشستگان را همسان کندوی با یادآوری اینکه دولت وعده داده بود که ظرف مدت 5 سال این قانون را اجرا کند، اضافه کرد:، اما حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش پیش از سال 90، صرفا به این دلیل که پیش از این سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیض آشکار پرداخت حقوق میان بازنشستگان/ چرا شهروند درجه یک و دو ایجاد می کنیم؟

تبعیض آشکار پرداخت حقوق میان بازنشستگان/ چرا شهروند درجه یک و دو ایجاد می کنیم؟