مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1397 ساعت 10:202018-10-19اقتصادي

تصویب مقررات مربوط به نمایندگی بانک های خارجی در ایران


شورای پول و اعتبار اصلاحیه «دستورالعمل نحوه تأسیس، فعالیت، نظارت و تعطیلی شعبه و دفتر نمایندگی بانک خارجی در ایران» را در 79 ماده و 22 تبصره تصویب کرد.

- شورای پول و اعتبار اصلاحیه دستورالعمل نحوه تأسیس، فعالیت، نظارت و تعطیلی شعبه و دفتر نمایندگی بانک خارجی در ایران را در 79 ماده و 22 تبصره تصویب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بانک مرکزی شورای پول و اعتبار در یک هزار و دویست و شصتمین جلسه خود که عصر روز سه شنبه مورخ 24 مهر در بانک مرکزی تشکیل شد، بنا به پیشنهاد بانک مرکزی و در اجرای یکی از رئوس و محورهای برنامه اقتصاد مقاومتی در راستای تسهیل و ترغیب حضور بانک های معتبر بین المللی در کشور و با هدف افزایش رقابت پذیری، تعمیق و ایجاد پویایی در شبکه بانکی، اصلاحیه مقررات ناظر بر شعب و دفاتر نمایندگی بانک های خارجی در کشور را به منظور تطابق هرچه بیشتر با شرایط و مقتضیات کنونی، مورد تصویب قرار داد.

براین اساس در اصلاح مقررات مورد اشاره تلاش شده با بهره گیری از یافته های مطالعات تطبیقی مرتبط و نیز برگزاری جلسات کارشناسی با صاحب نظران و دست اندرکاران امر، ضمن به روزرسانی مقررات، نسبت به یکپارچه سازی و تجمیع مقررات موجود در این خصوص اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب مقررات مربوط به نمایندگی بانک های خارجی در ایران

تصویب مقررات مربوط به نمایندگی بانک های خارجی در ایران