مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1397 ساعت 22:162018-10-18سياسي

تروریست ها در حادثه میرجاوه وحدت مردم را هدف قرار داده بودند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد پاکپور عصر امروز در دیدار صمیمی با سران طوایف و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: حادثه ربودن مرزبانان در منطقه لولکدان میرجاوه مستقیما وحدت و اقتدار طوایف و مسئولیت پذیری آنان و جلوگیری از ناامنی .

- فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تروریست ها در حادثه میرجاوه وحدت مردم سیستان و بلوچستان را هدف قرار داده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد پاکپور عصر امروز در دیدار صمیمی با سران طوایف و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: حادثه ربودن مرزبانان در منطقه لولکدان میرجاوه مستقیما وحدت و اقتدار طوایف و مسئولیت پذیری آنان و جلوگیری از ناامنی در مرز ها را نشانه گرفته است.

وی افزود: سپاه با همکاری شما سران طوایف بخش عمده ای از اقدامات خود را به محرومیت زادیی و مردم یاری معطوف کرده است و آن هایی که این اقدامات تروریستی را انجام می دهند عملا به دنبال جلوگیری از توسعه و پیشرفت استان و منطقه هستند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: دشمن هر تلاشی را انجام دهد نمی تواند اعتماد سپاه به طوایف و اعتماد طوایف به سپاه را خدشه دار کند، زیرا در این راه شهدای زیادی از جمله سردار شوشتری را تقدیم کرده ایم که جان خود را فدای وحدت و همبستگی مردم سیستان و بلوچستان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریست ها در حادثه میرجاوه وحدت مردم را هدف قرار داده بودند

تروریست ها در حادثه میرجاوه وحدت مردم را هدف قرار داده بودند