مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1397 ساعت 18:152018-10-18دانش

تجمع دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد مقابل فرمانداری گچساران+ پاسخ مسئولان


جمعی از دانشجویان علوم پزشکی واحد گچساران دانشگاه آزاد اسلامی در اعتراض به اشتباهات ایجاد شده در پذیرش دانشجویان ورودی سال 97 این دانشگاه مقابل ساختمان فرمانداری گچساران تجمع کردند.

- تجمع دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد مقابل فرمانداری گچساران+ پاسخ مسئولان جمعی از دانشجویان علوم پزشکی واحد گچساران دانشگاه آزاد اسلامی در اعتراض به اشتباهات ایجاد شده در پذیرش دانشجویان ورودی سال 97 این دانشگاه مقابل ساختمان فرمانداری گچساران تجمع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمعی از دانشجویان گچسارانی پذیرفته شده در برخی واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که به عنوان ذخیره در واحدهای این دانشگاه پذیرفته شده اند، اما بعد از ثبت نام، پرداخت شهریه و دریافت کارت دانشجویی به علت اختلال در روند پذیرش در این دانشگاه، به آنان اعلام شده که امکان تحصیل آنان میسر نیست، مقابل ساختمان فرمانداری گچساران تجمع کردند.

یکی از دانشجویان معترض رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران گفت: دو هفته پیش دانشگاه آزاد اسلامی به طور رسمی اسامی پذیرفته شدگان رشته های پزشکی سال تحصیلی 97-98 این واحد دانشگاهی را اعلام و شروع به ثبت دانشجویان در این دانشگاه کرد اما امروز بعد از گذشت یک هفته از سال تحصیلی کادر آموزشی دانشگاه مانع از حضور دانشجویان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد مقابل فرمانداری گچساران+ پاسخ مسئولان

تجمع دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد مقابل فرمانداری گچساران+ پاسخ مسئولان