مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1397 ساعت 18:102018-10-18دانش

داستان اخراج دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران از خوابگاه + پاسخ مسئولان


اخراج برخی دانشجویان پسر از خوابگاههای دانشگاه آزاد گچساران موجب نگرانی وضعیت تحصیل این دانشجویان شده است - داستان اخراج دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران از خوابگاه + پاسخ مسئولان اخراج برخی دانشجویان پسر از خوابگاههای دانشگاه آزاد گچساران موجب نگرانی وضعیت تحصیل این دانشجویان شده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، دانشجویان پسر ساکن خوابگاه پیامبراعظم(ص) دانشگاه آزاد گچساران ضمن ابراز گلایه از این موضوع، هزینه بالای اجاره مسکن در سطح شهر گچساران و مخالفت خانواده ها با سکونت در منازل اجاره ای را از دلایل اعتراض خود اعلام کردند .

یکی از دانشجویان در این خصوص گفت: متاسفانه دانشگاه آزاد گچساران دانشجویان پسر را از خوابگاه بیرون کرده و این دانشجویان در شهر گچساران غریب و سرگردان هستند .

یکی دیگر از این دانشجویان بیان کرد: مشکل ما پول برای اجاره خانه نیست، خانواده هایمان بخاطر خوابگاه گذاشتند ما بیاییم در دانشگاه آزاد گچساران تحصیل کنیم .

یکی دیگر از دانشجویان معترض اظهارکرد: برای اجاره منزل به چند بنگاه املاک مراجعه کردم که گفتند: به دانشجو جماعت خونه اجاره نمی دهند بلکه باید رهن کنید که در این صورت ما چندنفر باید جمع شویم که یک آپارتمان 60متری را 25 میلیون تومان رهن کنیم؟ دانشجویی دیگر اضافه کرد: مدیریت دانشگاه آزاد دست به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان اخراج دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران از خوابگاه + پاسخ مسئولان

داستان اخراج دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران از خوابگاه + پاسخ مسئولان