مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1397 ساعت 18:002018-10-18اقتصادي

دانشگاه رازی به جمع دانشگاه های نفتی ایران پیوست


رییس دانشکده فنی مهندسی دانشگاه رازی گفت: دانشکده نفت و پتروشیمی دانشگاه رازی کرمانشاه امسال برای اولین بار 42 دانشجوی مهندسی نفت پذیرش کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حیاتی بااشاره به راه اندازی دانشکده نفت و پتروشیمی دانشگاه رازی کرمانشاه در مهر سال 95، اظهار کرد: امسال برای اولین بار 42 دانشجوی مهندسی نفت را در این دانشکده پذیرش کردیم.

وی در خصوص ضرورت های احداث این دانشکده در کرمانشاه عنوان کرد: ازآنجایی که گروه مهندسی شیمی دانشگاه رازی از قبل با صنایع پایین دستی حوزه نفت استان همکاری داشته و از سوی دیگر باتوجه به نفت خیز بودن منطقه غرب کشور و فعالیت شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در استان خلاء وجود چنین دانشکده ای در کرمانشاه احساس می شد.

رییس دانشکده فنی مهندسی دانشگاه رازی اضافه کرد: پرورش نیروهای متخصص در زمینه پایین دستی واحدهای پالایشگاهی و پتروشیمی، پرورش نیروی متخصص در زمینه بالادستی که دربرگیرنده شناسایی، حفاری، استخراج و فناوری اولیه است، وجود مشکلات فرآیندی و امکان حل آنها با شکل گیری دانشکده نفت در قالب ارائه مشاوره، تعریف پروژه های برون دانشگاهی و نبود رشته نفت در غرب کشور از دیگر دلایل شکل گیری این دانشکده در استان کرمانشاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه رازی به جمع دانشگاه های نفتی ایران پیوست

دانشگاه رازی به جمع دانشگاه های نفتی ایران پیوست