مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1397 ساعت 16:562018-10-18اجتماعي

ورود سامانه بارشی تازه از شنبه/ خلیج فارس مواج است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیشیابی هواشناسی، به سبب عبور امواج متناوب کوتاه، در حال حاضر در دامنه های شمالی ، - روز شنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور، ابتدا در استان های واقع در نوار غربی و به تدریج در نواحی مرکزی و جنوب شرق کشور، بارش باران پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیشیابی هواشناسی، به سبب عبور امواج متناوب کوتاه، در حال حاضر در دامنه های شمالی ، مرکزی و جنوبی زاگرس در استان کردستان، همدان، کرمانشاه، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، شمال خوزستان، شرق بوشهر، شمال هرمزگان و جنوب کرمان شاهد افزایش ابر، رگبار و رعد و برق موقت و وزش باد هستیم.

روز آینده علاوه بر مناطق مذکور، در بوشهر، ایلام و نیمه شرقی خوزستان تشدید بارش ها را خواهیم داشت و در شرق خوزستان، دامنه های جنوبی البرز و استان های قزوین و زنجان، شاهد افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

روز شنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور، ابتدا در استان های واقع در نوار غربی و به تدریج با گسترش آن به نواحی مرکزی و جنوب شرق کشور، بارش در این مناطق خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی تازه از شنبه/ خلیج فارس مواج است

ورود سامانه بارشی تازه از شنبه/ خلیج فارس مواج است