مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1397 ساعت 16:062018-10-18سياسي

تریبون نماز جمعه این هفته شهر های استان خراسان رضوی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، تریبون های نماز جمعه شهر های مختلف استان خراسان رضوی این هفته میزبان دانشجویان فعال در تشکل های دانشجویی است، - تریبون های نماز جمعه شهر های مختلف استان خراسان رضوی این هفته میزبان دانشجویان فعال در تشکل های دانشجویی دانشگاه های این استان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، تریبون های نماز جمعه شهر های مختلف استان خراسان رضوی این هفته میزبان دانشجویان فعال در تشکل های دانشجویی است، سید احمد میرحسینی، نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه های استان خراسان رضوی سخنران پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه مشهد خواهد بود.

در شهرستان های خراسان رضوی هم قرار است، 6 تن از فعالین بسیج دانشجویی به سخنرانی بپردازند، بر این اساس سید حسین حسینی، نماینده بسیج دانشجویی سبزوار، سخنران پیش از خطبه ی این شهرستان خواهد بود.

همچنین احسان خراسانی، نماینده بسیج دانشجویی تربت حیدریه در این شهرستان به سخنرانی می پردازد، امیر حسین اسفندیاری نماینده بسیج دانشجویی گناباد هم در این شهرستان به ایراد سخنرانی می پردازد.

در شهرستان طرقبه هم فربد منوچهری به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه امام رضا (ع) در این شهرستان سخنرانی خواهد کرد، در شاندیز، سجاد مودتی به نمایندگی از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تریبون نماز جمعه این هفته شهر های استان خراسان رضوی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد

تریبون نماز جمعه این هفته شهر های استان خراسان رضوی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد