مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1397 ساعت 15:502018-10-18سياسي

آموزش و پرورش برای انقلاب اسلامی کادرسازی کند


آموزش و پرورش باید طبق فرهنگ اسلام و اهل بیت(ع) برای انقلاب اسلامی کادر سازی کند زیرا فرهنگ اسلام و اهل بیت (ع) فرهنگ عدالت و صداقت بوده و انقلاب اسلامی آن را احیاء کرده است.

- آیت الله نوری همدانی عنوان کرد: آموزش و پرورش باید طبق فرهنگ اسلام و اهل بیت(ع) برای انقلاب اسلامی کادر سازی کند زیرا فرهنگ اسلام و اهل بیت (ع) فرهنگ عدالت و صداقت بوده و انقلاب اسلامی آن را احیاء کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله نوری همدانی، این مرجع تقلید پیش از ظهر امروز در دیدار با محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با بیان اهمیت شغل معلمی و جایگاه آموزش و پرورش اظهار کرد: فرهنگیان و معلمان حق بزرگی برگردن جامعه دارند زیرا یکی از مهمترین مسئولیت ها در جامعه بر عهده آنان بوده و آن مسئولیت، تربیت افراد جامعه است.

وی افزود: کتب درسی و سبک پرورش باید سازگار با فرهنگ اسلام و اهل بیت (ع) باشد؛ زیرا مهمترین سرمایه کشور یعنی جوانان و بهترین سرمایه انسان یعنی جوانی در اختیار آموزش و پروش است.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر لزوم برگرداندن علوم و همچنین افتخارات به جایگاه اولیه خود گفت: غرب بعد از جنگ صلیبی افتخارات علمی ما را به غارت بردند و به نام خود ثبت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش برای انقلاب اسلامی کادرسازی کند

آموزش و پرورش برای انقلاب اسلامی کادرسازی کند