مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1397 ساعت 13:402018-10-18سياسي

نمایندگان کارگری دست به دامان رییس جمهور شدند


نامه نمایندگان کارگری به رییس جمهور، معرفی وزیر پیشنهادی کار در هفته آینده و سهم 15درصدی تعاونی ها در عرضه محصولات پتروشیمی مهمترین عناوین خبرهای حوزه اشتغال و تعاون در هفته جاری بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این هفته نمایندگان کارگراندر شورای عالی کار که از ارسال نامه به سرپرست وزارت کار برای برگزاری هرچه سریع تر جلسات بازنگری مزد در شورا نتیجه ای نگرفته بودند، در نامه ای سرگشاده به رییس جمهموری، نسبت به شرایط بحرانی موجود و ناتوانی کارگران در اداره زندگی و معیشت خانوار هشدار دادند.

در این نامه ضمن تاکید بر درخواست نمایندگان کارگری برای بهبود وضع معیشت کارگران و ترمیم حقوق و دستمزد، عدم پاسخگویی نسبت به مطالبات جامعه کارگری و عدم توجه به شعارهای انتخاباتی مورد انتقاد واقع شده است.

در هفته ای که گذشت سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در جشنواره شهید رجایی حضور یافت و از مصایب وزارت کار و ماموریتهای آن به عنوان بزرگترین وزارتخانه اجتماعی کشور سخن گفت.

وی توجه به بخش تعاون و مهارت آموزی در شرایط کنونی را بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز دانست و گفت: باید مهارت های عملی و تخصصی را در فارغ التحصیلان دانشگاهی افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان کارگری دست به دامان رییس جمهور شدند

نمایندگان کارگری دست به دامان رییس جمهور شدند