مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1397 ساعت 12:252018-10-18دانش

هشدار محققان نسبت به تهدیدات کشور از طریق صنعت میکروالکترونیک


عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه با اشاره به ظهور ابزارهای هوشمند مانند تبلت ها، گوشی ها و تلویزیون های دیجیتال، گفت: بررسی ها نشان می دهد که دوربین های حفاظتی دارای آی .

- پی و روترها و شبکه های ارتباطی از جمله تهدیدات کشور به شمار می رود که باید علاوه بر سرمایه گذاری در این حوزه اقدام به ارتقای استانداردهای آموزشی و پژوهشی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر خیرالله حدیدی، عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه امروز در اجلاس هم اندیشی صنعت میکروالکترونیک با اشاره به کاربردهای صنعت میکروالکترونیک در حوزه های دفاعی، مخابرات، پزشکی و کامپیوتر، افزود: نوآوری های این حوزه موجب ظهور گوشی های هوشمند، تبلت و تلویزیون های دیجیتالی شده است که این امر موجب افزایش محتوای الکترونیک شد.

وی از سال 2016 تا 2018 تعداد تبلیت های تولید شده در دنیا را 532 دستگاه دانست و افزود: از این تعداد در ایران بالغ بر یک میلیون دستگاه استفاده می شود.

عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه با اشاره به رشد بازار الکترونیک در دنیا، اظهار کرد: رشد این صنعت موجب افول کشور ژاپن، درجا زدن کشورهای اروپایی، ظهور کشور کره و ظهور بزرگ کشور چین در عرصه میکروالکترونیک شده است.

حدیدی با اشاره به این که از سال 1987 تا 2019 میزان فروش حوزه الکترونیک از 33 میلیارد دلار در سال 1987 به 460 میلیارد دلار در سال 201


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار محققان نسبت به تهدیدات کشور از طریق صنعت میکروالکترونیک

هشدار محققان نسبت به تهدیدات کشور از طریق صنعت میکروالکترونیک