مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1397 ساعت 12:202018-10-18سياسي

کار متفاوت ملایری ها برای بازدید نماینده فائو


این شهرستان طی روزهای 25، 26 و 27 مهر ماه میزبان نمایندگان و کارشناسان سازمان جهانی فائو به منظور بررسی و تایید نهایی پرونده ثبت جهانی انگور ملایر است.

- بخشدار مرکزی ملایر گفت: این شهرستان طی روزهای 25، 26 و 27 مهر ماه میزبان نمایندگان و کارشناسان سازمان جهانی فائو به منظور بررسی و تایید نهایی پرونده ثبت جهانی انگور ملایر است.

محمد رضا بشری در گفت و گو با ایسنا به حضور پروفسور زکری، نماینده گروه مشاوران علمی جیاس(SAG) سازمان جهانی فائو در ملایر، برای پیگیری های ثبت جهانی انگور دره جوزان شهرستان ملایر اشاره و اظهار کرد: برای آمادسازی روستای هدف گردشگری مانیزان و دهستان جوزان، بازدید و پیگیری لازم صورت گرفته است.

بشری خاطرنشان کرد: باتوجه به ثبت جهانی انگور ملایر، در یک اقدام خودجوش با همکاری شورای اسلامی شهر ملایر، شهرداری ملایر، شبکه بهداشت، سازمان نظام پرستاری، محیط زیست و بخشداری مرکزی ملایر، مسیر روستای هدف گردشگری مانیزان از زباله و پلاستیک پاکسازی شد.

بخشدار مرکزی ملایر با بیان اینکه این اقدام خودجوش از روستای جوراب آغاز و تا روستای مانیزان ادامه یافت، افزود: این پاکسازی در راستای بازدید نماینده فائو(سازمان خواروبار جهانی ملل متحد) از ملایر برای ثبت جهانی انگور صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار متفاوت ملایری ها برای بازدید نماینده فائو

کار متفاوت ملایری ها برای بازدید نماینده فائو