مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1397 ساعت 11:502018-10-18سياسي

در اربعین باید به یک افق تمدنی بنگریم


مسئول کمیته تبلیغ و نماز ستاد اربعین بر لزوم نگاه تمدنی به اربعین تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام والمسلمین استقامت امروز 26 مهرماه در گردهمایی مبلغان اربعین در مدرسه امام کاظم(ع) گفت: خوشبختانه ظرفیت های تبلیغی کشور به میدان آمده اند و به دنبال خدمت رسانی هرچه بهتر از نظر فرهنگی و تبلیغی به زائران حسینی هستند.

با دارالتبلیغ عراق هماهنگی هایی در حال انجام است؛ امروزه وضعیت کشور عراق از نظر ظرفیت های اجتماعی مناسب است و خوشبختانه سطح مباحثی که در فضای مجازی مطرح می شود نسبت به واقعیت به مراتب متفاوت است.

استقامت یادآورشد: دشمن از این اتفاق میلیونی و این اتفاق عظیم جهان تشیع که ساختاری کاملا مردمی و خودجوش دارد ناراحت و عصبانی است و این عصبانیت را نیز ابراز می کند.

برای رسانه های خارجی اصلا قابل تصور نیست که افرادی اینگونه در مسیر زیارت یک فردی که از منظر آنها یک شخصیت تاریخی است اینگونه جانفشانی کنند؛ یکی از مجلات آمریکایی در پژوهشی عملی اربعین را یک تمدن می داند که از یک حادثه آیینی به یک تمدن رسیده است.

وی گفت:در اربعین باید به یک افق تمدنی بنگریم؛ تمام کردار و رفتار زائران در این ایام زیر ذره بین دنیا است به خصوص طلابی که از ایران به این زیارت شریف می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اربعین باید به یک افق تمدنی بنگریم

در اربعین باید به یک افق تمدنی بنگریم