مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1397 ساعت 11:162018-10-18سياسي

سند 2030 آسیبی در لباس خدمت است/ مراقب افراد نفوذی در آموزش و پرورش باشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نام این وزارت خانه اظهار کرد: - استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: باید مراقب آسیب های اجتماعی باشیم، انتقال فرهنگ غربی در قالب برنامه های مختلف همچون 2030 از آسیب های امروز است و این سند آسیبی در لباس خدمت بود، غربی ها در لباس خدمت به ما ضربه می زنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نام این وزارت خانه اظهار کرد: نام آموزش و پرورش هماهنگ با آموزه های قرآنی است، در برخی از این آیات قرآنی، آموزش مقدم و در برخی از آیات دیگر پرورش مقدم شده است.

وی ادامه داد: آموزش دادن به اولیای دانش آموزان باید جزو اولویت های وزارت آموزش و پرورش باشد، دانش آموزان باید در کنار آموزش علمی از نظر اخلاقی تربیت شوند و نباید مسائل پرورشی نادیده گرفته شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: قرآن 14 قرن پیش یکی از مهم ترین اهداف بعثت انبیای الهی را تعلیم و تربیت اعلام کرد، اگر دانش آموزی بهترین رتبه علمی را کسب کند، اما از لحاظ اخلاقی خوب نباشد، نفعی به کشور نمی رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند 2030 آسیبی در لباس خدمت است/ مراقب افراد نفوذی در آموزش و پرورش باشید

سند 2030 آسیبی در لباس خدمت است/ مراقب افراد نفوذی در آموزش و پرورش باشید