مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 18:252018-10-17سياسي

راه اندازی مناطق جدید ویژه علم و فناوری منوط به عملکرد مثبت 5 منطقه دیگر


دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به عملکرد مناطق ویژه علم و فناوری گفت: در حال حاضر 5 منطقه در کشور راه اندازی شده و راه اندازی مناطق دیگر منوط به بررسی عملکرد این تعداد مناطق ویژه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود برومند امروز در حاشیه جلسه کمیسیون شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) در جمع خبرنگاران بررسی ایجاد مناطق ویژه علم و فناوری را از موضوعات مطرح در این جلسه نام برد و افزود: مناطق ویژه علم و فناوری یک تجربه جهانی است و در کشور نیز آیین نامه ها و مقرراتی برای راه ادازی این نوع مناطق تدوین شده است.

وی با اشاره به راه اندازی 5 منطقه ویژه علم و فناوری در کشور خاطرنشان کرد: نکته مهم در این زمینه آن است که پس از گذشت چندین سال از راه اندازی این نوع مناطق، باید به این طرح رجوع کنیم و بررسی کنیم که طراحی های صورت گرفته برای ایجاد این مناطق درست بوده است یا خیر و یا اگر در اجرای این طرح به اهداف مورد نظر دست یافتیم، در صورت مثبت بودن، آن را توسعه دهیم.

برومند با اشاره به عملکرد پارک های علم و فناوری در حوزه های مرتبط، یادآور شد: اینکه پارک های علم و فناوری رکن اساسی در توسعه استان ها هستند، بر کسی پوشیده نیست و به عنوان یک اصل همه آن را قبول دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مناطق جدید ویژه علم و فناوری منوط به عملکرد مثبت 5 منطقه دیگر

راه اندازی مناطق جدید ویژه علم و فناوری منوط به عملکرد مثبت 5 منطقه دیگر