مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 16:512018-10-17دانش

نشست تخصصی «یک ارتباط دوست داشتنی» در دانشگاه خوارزمی برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان البرز، سیدعبدالله قاسم تبار استاد روانشناسی دانشگاه خوارزمی در نخستین نشست یک ارتباط دوست داشتنی که به همت جهاد دانشگاهی استان البرز در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، - نشست تخصصی یک ارتباط دوست داشتنی در دانشگاه خوارزمی برگزار شد نخستین نشست یک ارتباط دوست داشتنی با همکاری جهاددانشگاهی البرز در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان البرز، سیدعبدالله قاسم تبار استاد روانشناسی دانشگاه خوارزمی در نخستین نشست یک ارتباط دوست داشتنی که به همت جهاد دانشگاهی استان البرز در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، با بیان اینکه در دنیای امروز، ارتباطات اهمیت فراوانی دارد، گفت: از دیرباز مسئله ارتباط از جمله مسائلی بوده که انسان ها به آن توجه می کردند و امری ذاتی و طبیعی است که میل به برقراری ارتباطات اجتماعی در افراد وجود داشته باشد.

قاسم تبار افزود: با این وجود در دنیای امروز نیز عده ای موفق و عده ای فاقد توانایی لازم برای ایجاد یک ارتباط مناسب و موفق هستند.

استاد روانشناسی دانشگاه خوارزمی در ادامه به تحقیقی که توسط یکی از دانشگاه های خارجی در مورد مهارت های ارتباطی انجام شده اشاره کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی «یک ارتباط دوست داشتنی» در دانشگاه خوارزمی برگزار شد

نشست تخصصی «یک ارتباط دوست داشتنی» در دانشگاه خوارزمی برگزار شد