مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 16:052018-10-17سياسي

نقشه سه بعدی از تهران تهیه می‎شود


رییس سازمان نقشه برداری کشور طی نامه‎ای خطاب به شهردار تهران با اشاره به ماده 11 قانون احکام دائمی برنامه‎های توسعه کشور، از قرارداد منعقد شده بین این سازمان و سازمان فناوری اطلاعات شهرداری برای تهیه نقشه سه بعدی از تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود شفیعی در این نامه ضمن اشاره به جایگاه و هویت قانونی این سازمان به عنوان یک مجموعه زیربنایی تحت نظر سازمان برنامه و بودجه کشور، تأکید شده که تمام فعالیت های مرتبط با نقشه برداری و اطلاعات مکانی، عکسبرداری هوایی، تهیه و تولید نقشه‎های پوششی و شهری در مقیاس‎های مختلف و نظارت بر آن در بخش غیر نظامی، بر عهده سازمان نقشه برداری کشور است.

بنابراین پاسخگویی به نیازهای مختلف شهرداری ها در حوزه نقشه و اطلاعات مکانی از جمله فعالیت‎های متداول این سازمان است.

شفیعی در این نامه نوشته است: تصویربرداری هوایی رقومی شهر تهران در اسرع وقت و با قدرت کیفی بهتر از 10 سانتیمتر توسط اداره کل نقشه برداری هوایی و فضایی این سازمان امکان پذیر است.

این تصاویر قابلیت تولید و بازنگری نقشه‎های سه بعدی رقومی با مقیاس بهتر از 1:2000 و تولید مدل رقومی سطح DSM با اندازه پیکسل و دقت بهتر از نیم متر را داراست و تکافوی تولید مدل سه بعدی رقومی شهر تهران-که ابزاری بسیار مفید در امور مختلف مدیریتی و اجرایی شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه سه بعدی از تهران تهیه می‎شود

نقشه سه بعدی از تهران تهیه می‎شود