مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1397 ساعت 15:552018-10-17اقتصادي

بورس در گیر و دار عرضه اولیه و تحریم


علیرغم تحریم های جدید آمریکا که روز گذشته اعلام شد، امروز بازار سهام به دلایلی از جمله عرضه اولیه ای که بعد از مدت ها صورت گرفت، توانست تا حدودی پایداری خود را حفظ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران 95 واحد رشد کرد و تا 182 هزار و 929 افزایش یافت اما در ابتدای باز شدن معاملات بورس، بازیگران بازار سرمایه شاهد کاهش نماگر اصلی بازار با شیب تندی بودند.

به طوری که نیم ساعت پس از شروع معاملات شاخص کل در تراز 180 هزار و 322 واحدی قرار گرفت.

عصر گذشته دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا در سایت خبری خود نام بنگاه هایی را اعلام کرد و آن ها را تحریم کرد.

بانک ملت، بانک مهر اقتصاد، تراکتورسازی تبریز و فولاد مبارکه اصفهان بنگاه هایی بودند که از دسترسی به نظام مالی آمریکا منع شده اند.

اما فولاد مبارکه در اطلاعیه ای که امروز رسما در کدال منتشر کرد مدعی شد که تحریم های بین المللی موضوع جدیدی نیست و فولاد مبارکه از سال ها قبل همچون سایر بخش های اقتصادی کشور با آن روبرو بوده است و این امر خللی در جریان فعالیت های تولیدی، مالی و صادرات محصولات شرکت ایجاد نخواهد کرد.

این شرکت اعلام کرد که از سال ها قبل با استراتژی بومی سازی و استفاده از توان داخل کشور، کلیه قطعات مورد نیاز خود و شرکت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس در گیر و دار عرضه اولیه و تحریم

بورس در گیر و دار عرضه اولیه و تحریم